Kategóriák
Gyártók
Szerzők
OSTYÁK

Szállítás Magyarországon

Szállítási feltételek Magyarország területén!

 

A Laudate Kegytárgy-és Könyvesbolt webáruházában a minimális rendelési összeg 2.500 Ft

 

1. Fizetés mód:

  • Utánvétel: Fizetés készpénzzel a futárnak, a csomag átvételekor (Szállító: GLS Hungary vagy MPL-Magyar Posta Logisztika)

 

  • Utánvétel: Fizetés Bankkártyával a GLS futárnak, a csomag átvételekor (Szállító: GLS Hungary)

 

  • Átutalás, sárga postai csekk: ezt a fizetési módot kizárólag egyházközségeknek és viszonteladó partnereink tartjuk fennt akik legalább 20 alkalommal rendeltek, vagy régebben a fizetési határidőt pontosan betartották. A fizetési mód utánvételésre való váltásának jogát fenntartjuk előzetes egyeztetés nélkül is. Minden csomag a feladásakor értesítést küldünk a csomag adatairól, ha utánvételes lesz a csomag arról értesül a címzett.

 

  • Készpénzel vagy bankkártyával személyes átvételel üzletünkben: 4400 Nyíregyháza, Kossuth tér 4.  Laudate Kegytárgy-és Könyvesboltban

 

2. Szállítási költség:

  • Postai utánvételel: 1.250 Ft
  • Törékeny áruk esetében: + 500 Ft felár (oltárgyertyák, üvegáru, szobrok, egyéb térékeny sérülékeny áru)
  • Személyes átvétel: Nyíregyházi üzletünkben való átvétel esetén nincs szállítási költség. Ha véletlenül úgy rendelt hogy postai utánvételt jelölt meg de postázás előtt még jelzi hogy inkább személyesen veszi át, a szállítási költséget ebben az esetben sem számoljuk fel.

 

3. Különleges akcióink ingyenes szállításra:

  • 25.000 Ft feletti termék számlázása esetén nem számolunk fel szállítási költséget. Ha rendelése törékeny termékeket is tartalmaz akkor csak az 1.250 Ft szállítási költséget engedjük el és az 500 Ft os felár szállítási költséget számlázzuk ki. Amennyiben a megrendelés értéke meghaladja a 25.000 Ft-ot de de több termék nincs készleten, erről értesítjük a Megrerendelőt, felajánlva a lehetőséget hogy helyette más terméket válasszon, ha nem kér más terméket és így a rendelés értéke 25.000 ft alá csökken akkor az akció, ingyenes szállítási költség nem érvényes, csak a ha a tényleges számlázási összeg, szállítási költség nélkül meghaladja a 25.000 ft-ot. Az ostyák tekintetében erre külön akciós ajánlatunk van. A WEBÁRUHÁZ A MEGHÍRDETET AKCÓTÓL FÜGGETLENÜL, AUTOMATIKUSAN HOZZÁTESZI A SZÁLLÍTÁSI KÖLTSÉGET, SZÁMLÁZÁS FELDOLGOZÁSÁNÁL MINDIG FIGYELEMBE VESSZÜK A MEGHÍRDETETT KEDVEZMÉNYT ÉS TERMÉSZTESEN A SZÁLLÍTÁSI KÖLTSÉG ÖSSZEGE NEM LESZ KISZÁMLÁZVA HA A RENDELÉS MEGFELEL VALAMELYIK AKCÓNK FELTÉTELÉNEK.

 

  • 6.000 Ft feletti ostya rendelés esetén. Ha az ostyán felül más termékeket is rendel melyek nem törékenyek szintén ebben a csomagban postázható szállítási költség nélkül. Ha rendelése törékeny termékeket is tartalmaz akkor csak az 1.250 Ft szállítási költséget engedjük el és az 500 Ft os felár szállítási költséget számlázzuk ki.A WEBÁRUHÁZ A MEGHÍRDETET AKCÓTÓL FÜGGETLENÜL, AUTOMATIKUSAN HOZZÁTESZI A SZÁLLÍTÁSI KÖLTSÉGET, SZÁMLÁZÁS FELDOLGOZÁSÁNÁL MINDIG FIGYELEMBE VESSZÜK A MEGHÍRDETETT KEDVEZMÉNYT ÉS TERMÉSZTESEN A SZÁLLÍTÁSI KÖLTSÉG ÖSSZEGE NEM LESZ KISZÁMLÁZVA HA A RENDELÉS MEGFELEL VALAMELYIK AKCÓNK FELTÉTELÉNEK.

 

  • KÖNYVRENDELÉSI!
    10.000 Ft feletti könyv, imafüzet esetén ingyenes házhozszállítás Magyarország területén,  webáruházunkban leadott rendelésnél.

    Akció időtartalma: 2016.05.30 (14.00-tól) - AZ AKCIÓ VISSZAVONÁSIG ÉRVÉNYES!

    Az akció visszavonását weboldalunkon 3 nappal korábban jelezzük.

  • A WEBÁRUHÁZ A MEGHÍRDETET AKCÓTÓL FÜGGETLENÜL, AUTOMATIKUSAN HOZZÁTESZI A SZÁLLÍTÁSI KÖLTSÉGET, SZÁMLÁZÁS FELDOLGOZÁSÁNÁL MINDIG FIGYELEMBE VESSZÜK A MEGHÍRDETETT KEDVEZMÉNYT ÉS TERMÉSZTESEN A SZÁLLÍTÁSI KÖLTSÉG ÖSSZEGE NEM LESZ KISZÁMLÁZVA HA A RENDELÉS MEGFELEL VALAMELYIK AKCÓNK FELTÉTELÉNEK.

 

A webáruház minden Postani utánvételes rendelés esetében felszámolja a szállítási költséget akkor is ha 25.000 Ft felett rendel és akkor is ha 6.000 Ft felett rendel ostyát, csomagoláskor és számlázáskor történik a szállítási költség levonása ha az a meghirdetett feltételeknek megfelel.

 

4. További információk a szállításról:

Az MPL (Magyar Posta Logisztika) a Magyar Posta ZRt. csomagszállítási szolgáltatása.

Az MPL a küldeményt két alkalommal kísérli meg kézbesíteni a címzett részére. Amennyiben az első kézbesítési kísérlet nem vezetett eredményre, az MPL a küldemény érkezéséről és a kézbesítés megkísérléséről értesítőt hagy hátra majd a címzettel telefonon egyeztet a második kézbesítési kísérlet helyéről és idejéről. Az MPL a következő munkanapon ismét megkísérli a küldemény kézbesítését. A második kézbesítési kísérlet sikertelensége esetén az MPL a címhelyen ismételten értesítőt hagy melyen feltünteti azt a postahelyet, illetve őrzési időt ahol és ameddig a jogosult átveheti a küldeményt.

Ha a kétszeri kézbesítés sikertelen akkor is felvehető a csomag az illetékes Posta hivatalban 10 napig.

Kiszállítás: munkanapokon hétfőtől-péntekig, 08:00-17:00 óra között. Felár ellenében lehetőség van hétvégi kiszállításra is. Erre minden esetben egyedi ajánlatot adunk.

A Felhasználó megadhatja a munkahelyének címét is, ha hétköznap nem tartózkodik a regisztráció során megadott címen.

A csomag aktuális helyzetéről az MPL tájékoztatást ad a következő címen:  http://posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes 

A csomag átvételekor a Felhasználó köteles megvizsgálni, hogy a termék sérülésmentes-e. Amennyiben sérülést tapasztal a csomagoláson, a terméken, a Felhasználó kérheti a futártól jegyzőkönyv felvételét, mert a termék futártól való átvételével illetve az átvételt igazoló dokumentum aláírásával a termék mennyiségi és minőségi átvétele megtörténik, ami azt jelenti, hogy az átvételt követően a Felhasználó kizárólag elállási jogával élhet, ezért a kiszállítást végző személy távozása után a Szolgáltatónak utólag mennyiségi és minőségi reklamációt nem áll módjában elfogadni.

Ammenyiben a csomag kívülről nem sérült meg, de a csomagban a termék sérült törött, azt a kézbesítéstől számítva 1 munkanapon belül jelezni kell a futárszolgálat ügyfélszolgálatán és a feladónak. Amennyiben ezt elmulasztja semmilyen reklamációra nem lesz lehetősége mert a csomagokon automatikusan van értékbiztosítás, de sérülés törés esetén a jegyzőkönyv felvételének panasztételnek határideje van.

Ennek elmulasztása esetén mi mint Feladók sem tehetünk semmit mert a ha megsérült a csomagért a kártérítést a csomagszállító céget terheli. Ha nem jelzi időben a káresetet reklamációra nincs lehetőség.

 

Küldeményeink jelentős részét a GLS csomagküldő szolgálattal küldjük ki 2016.04.01-től

A GLS Hungary-val feladott csomagokról a legfontosabb információk:

A csomagokért 13.30-17.00 óra között jön a futár minden munkanap. Amennyiben sikerült az Ön csomagját is feladni kap egy e-mail értesítést a csomag adatairól.

Csomagszolgáltatások:

E-mail értesítés: Minden esetben, ha nem találja lehet hogy levelező rendszere spamba tette értesítésünket ennek beállítása az címzett feladata.

SMS értesítés: Ha a regisztrációban megadott mobil telefonszámot. Külföldi megrendelésnél sms szolgáltatás nincs

Előreértesítés: Ha a regisztrációban megadott mobil telefonszámot akkor a kézbesítés reggelén kap egy sms-t ismét ami tartalmazza a küldemény várható érkezését 3 órás tartományban továbbá a futár telefonszáma.

 

 

A csomag állapotát mobilon is követheti:

https://gls-group.eu/HU/hu/kezbesitesi-lehetosegek

 

Csomaginformáció mindig kéznél! Az alkalmazás iPhone, Androidos és Windows telefonokra is elérhető, mindhárom áruházból ingyenesen letölthető. Rendelje meg, vagy adja fel csomagjait a GLS-en keresztül, nemcsak csomagforgalmát tudja ezzel az okos alkalmazással intézni, hanem a GLS ezért még meg is ajándékozza Önt.

Az alábbi szolgáltatások elérhetőek a GLS Mobile alkalmazáson keresztül:

  • Csomagszámok regisztrálása (akár a vonalkód leolvasásával)
  • GLS CsomagPont, GLSAutomata kereső funkció
  • FlexDeliveryService csomagokhoz más kézbesítési opciók megadása
  • Szállítási díjkalkulátor
  • Ajándékáruház
  • Csomag nyomon követés

Attól függően milyen okostelefonja van, válasszon az áruházak közül, hogy Ön is letöltse magának a GLS Mobile-t!

Apple App Store

Google Play Store

Windows Store

GLS ügyfélszolgálat: https://gls-group.eu/HU/hu/gls-elerhetoseg

Címzetteknek fenntartott ügyfélszolgálat
munkanapokon 7.00 - 20.00 érhető el

Telefon: +36 1 802 0265*
Mobil: +36 20 890-0660*

Kárügy
Tel.: (+36 29) 88 66 50
E-mail: qualitygroup@gls-hungary.com

 

Folytatás

a weboldalt készítette - O.F.Y. -